Aktualnie na rynkach bardzo mało jest firm, które wcześniej budowały własną pozycję przede wszystkim marketingowymi zagraniami a pozycja tych, które nie zostały jeszcze zniszczone przez recesję jest niestety bardzo słaba. Dlatego ignorowanie realnych potrzeb rynku i konsumentów jest dzisiaj całkowicie niedopuszczalne, akcjonariusze w niemal każdym interesie doszukują się dzisiaj nawet na siłę złych oznak upadku i degeneracji budżetowej. Wszystko to ma na celu przygotować przedsiębiorstwo do skuteczniejszego rywalizowania o coraz mądrzejszych klientów. Nie jest dzisiaj tak łatwo sprzedać ten sam komputer pod nową nazwą a żeby sprzedać smartfon nie wystarczy opakować go na nowo i stworzyć bardziej modną obudowę do tego, co już raz doskonale się sprzedawało. Kluczem do sukcesu całej branży informatycznej zawsze były, są i będą innowacje. Premiery muszą faktycznie proponować za każdym razem coś nowego – w przeciwnym razie zarówno branżowe pisma jak i konsumenci, nie pozostawią na takiej marce suchej nitki.