Usługi elektroniczne są chyba najbardziej podatne na włamania hakerów. Dlatego tez banki dbając o dobro swoich klientów stosują wiele rodzajów zabezpieczeń. Najpopularniejsze zabezpieczenia to np. login i hasło stałe. Login to podstawowy identyfikator klienta łączącego się zdalnie z bankiem. Hasło stałe to hasło, które podajemy w całości, dlatego też nie należy do najbezpieczniejszych, bowiem podając hasło w całości narażamy się na jego pozyskanie przez hakera. Inny rodzaj hasła to hasło maskowane, w przypadku którego podajemy tylko niektóre cyfry z hasła. Haker ma utrudnione zadanie, bo za jednym razem nie pozna całego hasła. Inny rodzaj – hasło jednorazowe z listy to najbezpieczniejsza forma hasła. Bank przesyła na adres domowy klienta zalakowaną kartę kodów będących tymi hasłami. Podajemy, je definiując lub wykonując przelewy. Dla utrudnienia hasła mogą być zakryte zdrapki lub bank może prosić o ich podanie losowo, a nie po kolei. Hasło przez SMS jest także w miarę skuteczną metodą i bardzo często stosowaną. Na zarejestrowany w banku numer telefonu bank wysyła jednorazowe hasło, którym zatwierdzamy transakcję. Dwie ostatnie formy to najbardziej zaawansowane i bezpieczne formy haseł jednorazowych.